Vragen en Contact

Leveranciers willen graag bovenaan in de resultaten van vergelijkers staan. Daarom kunnen we extra korting aanbieden en kun je beter via ons afsluiten.

Nee, de markt voor energieleveranciers is vrij, maar de netbeheerders zijn vast.

Nee, je bent vrij om voor elke soort energie een andere leverancier te kiezen. Het kan echter voordeliger zijn om toch één leverancier te kiezen voor Gas en Stroom omdat je dan mogelijk hogere korting krijgt.

Het hangt van je huidige contract af wanneer je kan overstappen. Heb je niks vastgezet, dan kan je direct overstappen. Heb je wel iets vastgezet, dan moet je wachten tot het einde van je huidige contact. Vraag je huidige leverancier wanneer je contract afloopt zodat je zonder opzegvergoeding kosteloos kunt overstappen.

Nee, je maakt gebruik van je huidige aansluitingen. Dat kan je telefoonlijn, kabel (TV) of glasvezelkabel zijn. De mogelijkheden zijn per provider verschillend voor je aansluitingen.

Nee, je bent vrij om elke product apart te nemen of apart te combineren.

Nee, als je heel tevreden bent met je huidige mobiele telefoon en je kunt nog best 1 of 2 jaar door. Dan is het in veel gevallen heel voordelig om te kiezen voor Sim Only. Je bent dan vrij om later alsnog een losse mobiel te kopen en zit niet vast aan hoge maandelijkse kosten.

Een Sim Only abonnement is maandelijks veel goedkoper. Je betaalt niet de “huur” voor je mobiele telefoon. Daar tegenover staat dat je zelf een dure nieuwe telefoon moet kopen als je kiest en blijft kiezen voor een Sim Only abonnement.

Andere vragen? Mail ons. Wij reageren binnen 24 uur.